Dorothy
Admin
Dołączył: 09 Cze 2005
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:16, 24 Lip 2005 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin Forum Dla Dziewczyn
Wstęp
1. Forum jest miejscem, gdzie mogą wypowiadać się dziewczyny
2. Na forum obowiązuje zachowanie kultury wypowiedzi.
Moderowanie
3. Moderator jest odpowiedzialny za porządek i ład na forum. Moderator nie musi tłumaczyć się ze swoich decyzji, a jego pracę oceniać może wyłącznie admin czyli mysia612
4. Zadania moderatora:
a. eliminacja chamstwa, dotyczy to treści: wulgarnych, obraźliwych wobec innych (przekleństwa powszechnie uważane za wyjątkowo wulgarne, szczególnie eliminacja wulgaryzmów, kierowanych personalnie do innych osób)
b. kasowanie tematów, które wyczerpały swoją przydatność (jeżeli dany temat nie jest odwiedzany zarówno przez autora, jak i przez użytkowników, i nie przechowuje żadnej istotnej informacji, to moderator może go skasować)
c. eliminowanie tematów powielających to samo zagadnienie bądź traktujących o niczym i niepotrzebnie zaśmiecających forum. Jeżeli temat dubluje istniejący już na forum, to moderator może skasować później założony temat. Jeżeli chodzi o tematy zaśmiecające forum - jeżeli temat jest w zasadzie prywatną wiadomością do innego użytkownika forum, to moderator może go skasować
d. porządkowanie forum, tzn. przenoszenie tematów do odpowiednich pokojów tematycznych.
Zakładanie tematów i prowadzenie dyskusji
5. Posty powinny być pisane z zachowaniem zasad polskiej ortografii i gramatyki (nie są wymagane polskie znaki). Osoby, które mają problemy z pisownią, powinny sprawdzać poprawność np. w edytorach tekstu.
6. Tematy powinny być zakładane w odpowiednich pokojach tematycznych, po uprzednim sprawdzeniu, czy taki temat nie istnieje (warto użyć opcji "szukaj" w górnym menu).
7. Nie jest tolerowane zakładanie tematów dotyczących pracy moderatora. Jakiekolwiek uwagi i sugestie należy przesyłać na PW moderatora.
8. Niedopuszczalne jest obrażanie innych użytkowników forum. Nie należy odpowiadać na zaczepki i prowokacje, tylko czekać na reakcję moderatora (mile widziana PW do moderatora z linkiem do tematu). Krytykując kogoś w swoich wypowiedziach, nie wolno przekroczyć granicy między krytyką a obrazą.
9. Naganne jest pisanie bezsensownych postów, mających na celu tylko i wyłącznie nabijanie licznika.
10. Niewskazane jest zacytowanie postu tylko po to, aby dodać pod nim tekst w stylu: „Zgadzam się z tym”, „Też tak myślę”.
11.Zabrania się pisać postów jednym kolorem
Sprawy techniczne
12. Obrazek pod postem nie może być większy niż 250 pikseli w pionie - w przeciwnym wypadku zostanie usunięty, gdyż utrudnia przeglądanie forum.
13. Zabronione jest umieszczanie pod postami animowanych gifów, zajmujących więcej niż 300 KB – to nieuprzejme wobec tych forumowiczów, którzy nie mają sztywnego łącza internetowego.
14. Ciągi znaków nieoddzielonych spacjami (np. wyrazy) nie powinny być dłuższe niż jedna linijka (ok. 80 znaków).
Kary
15. Nieprzestrzeganie regulaminu forum może prowadzić do:
a. usunięcia posta
b. usunięcia tematu
c. czasowego usunięcia użytkownika
d. stałego usunięcia użytkownika
Decyzje podejmuje moderator.
Uwagi dodatkowe
16. Bądź cierpliwy - często musi upłynąć trochę czasu, zanim post dojdzie tam, gdzie trzeba, nie wysyłaj więc od razu pięciu kopii.
17. O swojej osobistej niechęci wobec kogoś pisz wyłącznie w listach prywatnych. Nie ma nic bardziej denerwującego niż oglądanie grona publicznie wyzywających się osób.
Każdy użytkownik forum jest zobowiązany do respektowana regulaminu. Nieznajomość zasad nie zwalnia z ich przestrzegania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|